Borta bra men hemma bäst!

Nu har jag varit i Göteborg hela dagen och sprungit runt i vicehuvudstaden :D Åkte ner redan vid kl 8 och åkte till handelshögskolan i Göteborg (sååå glad att johan kom och mötte mig på stationen och guidade mig ända fram, hade ALDRIG hittat dit själv) och pratade med deras studievägledare, som förövrigt är mycket trevligare än den vi har i Skövde. Ska kolla lite på om jag kanske ska läsa kurser där i vår istället för i Skövde. Efter en lång väntan hos syon och en låångt möte med henne blev det en välförtjänt lunch! Kyckling med grönsaksris *loved it*. Och vad kunde avsluta dagen bättre än en shoppingrunda på stan. Blev ett par uggsliknande tossor från TopShop och en söt tröja från Cubus (som sagt, bilder kommer). Hittade också söta nagellack och underkläder :)
Innan jag var helt klar med Göteborg för dagen blev det en promenad genom typ hela stan, fick känna på lite regn också.. *ovanligt*

Sen bar det av hemåt där det vankades varma mackor och plugg med Linda. Blev ekonomistyrning som jag försökte trycka in i huvudet, dock utan framgång hehe. Är iaf klara med SEAB nu (asjobbig inlämningsuppgift) har bara andra delen kvar...
Pratade senare med min sötnos till lillasyster som fixade min header, you like it?

Nu ska det bli sängen tror jag, ska kolla på någon bra film... ska kanske också försöka rensa min garderob (vet att jag lovade det redan igår, men det är på G, kanske imorron.... i veckan iaf).
Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0