Längtar tills nästa helg

Nu är helgen typ slut... SLUT! Hur hände det här? Helgen bara flög förbi... Och när jag äntligen börjat blogga så fuckar datorn så jag har inte ens kunnat skriva på hela helgen :( Ska till biblioteket och plugga lite med Ela snart, så jag hinner inte heller skriva så mycket nu. Ni har inte missat mycket iaf, någon fika, lite shopping, ansiktsmaskar, men mest mys :) Lägger snabbt upp lite bilder från senaste utgången, fikan, bowlingen, etc..
På kårenKårenJag och Ela på Kåren :)
Patrik och Bogrens
Tomatstoryn
Fika på Pims
Min supersnygga sko!Här har vi då mina nyinhandlade stövlar :D Jag köpte dom i svart (mkt snyggare) yeheeey!!
Nu kommer Ela
See ya


Kommentarer
Postat av: FELICE - FASHION IS HOT OR NOT

okej, men jag tyckte båda var bra:D

2008-10-20 @ 18:42:47
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0