NYA SKOR!

Hejhej!
Idag har jag haft en heel mysdag, har inte ens haft någon skola.. Och efter gårdagen som var fylld med aktiviteter så var det skönt att ha en dag off.
Igår var jag först i skolan och hade sista föreläsningen i Ekonomistyrning!! yeheeey!! Nu är det bara tentan kvar, 7 november. Efter skolan gick jag på stan med B, och sen vankades det bowling! Jag, Nicke och Roro kämpade på bowlingbanan! Observera att jag vann, STORT! Sen blev det fika på Pims :)
Idag köpte jag mina nya sjukt snygga svarta stövlar :D och fikade sen med B på Waynes, ahjuste, höll nästan på att glömma frukosten på McDonalds med Mathias och lunchen på Wallemans med Anna och Johannes =)
Senare ikväll eller imorron kommer det bilder från fika och bowling, och på mina två nya par skor och tröjan jag köpte :)
Och så kommer jag dra en helsjuk historia om tomater :)
Love yall

Kommentarer
Postat av: Elsasv:

haha ofc. frukost på macdonalds!

älskardej!

2008-10-17 @ 09:17:06
URL: http://livetenligtelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0