Seg dag, men ääntligen helg!

Shit. nu är veckan snaart över och helgen kommer, jag har dock inte så fruktansvärt mycket att se fram emot eftersom att jag ska jobba heeela helgen :S Men men.. Imorron ska jag iallafall till Jönköping och allas vårat IKEA och A6 center!!!! yeheeey! Ska dit med Anna och Johannes, och så kommer ju Andreas, Fidde och Nina upp från Göteborg och hälsar på, och det är ju inte heller helt fel. Hade tänkt hinna gå på step, men Ikea kommer ju såå före :P

Idag har jag varit på en rättegång, assegt, fick sitta och vänta i 1,5 timme, sen fick vi reda på att det bara var att gå in, så vi hade kunnat gå in direkt :S

Tingsrätten

Sen hamnade vi i skolan och gjorde näästan klart vår inlämningsuppgift i ekonomistyrningen, Baloo och Miki kom sen också och vi kollade vidare på vår marknadsföringuppgift.. Dock blev det mest snack :S
Jag lyckades även med bedriften att sätta mig i tuggummi..... TUGGUMMI!!! Sjukt äckligt, var tvungen att ta av mig byxorna och sätta min övertröja som kjol :S För vart jag än satte mig så fastnade byxorna på stolen.. :S Vill ju inte förstöra mina fina jeans.. :)


Mina jeans, och min fina "kjol" :P

Nee, nu ska jag spela lite kort med Mathias, han behöver en chans till eftersom att jag SÅ vann både på poker och plump igår :P :D Återkommer med dagens resultat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0