FINALLY

Hello!
Efter mycket om och men (och tjat från min yngsta syster - you know i love you) så har jag gått och skaffat mig en blogg. Vi får väl se hur jag trivs i bloggvärlden, men jag ska ge den en ärlig chans :)
Sitter här vid min dator och planerar morgondagen, ska ner till Gööööteborg och kolla på en skola.. får se hur det går, men VIKTIGAST AV ALLT, så ska jag köpa ett par urgulliga skor :) Bild kommer (Elsa, du kommer bli såå avis)
Ska ta och rensa ur min garderob nu, så mina nya blivande shoppingfynd kommer att få plats
Det var allt för stunden!
See ya

Kommentarer
Postat av: Elsa

JAG VILL COKSÅ HA SÅNNA SKOOR!

2008-10-13 @ 18:52:27
URL: http://livetenligtelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0